Söndag Wp träning

De senaste dagarna har jag jobbat för mycket, 19 timmar på ett dygn, jajmän dag + natt. Så har inte funnits jätte mycket tid till träning, har hållt igång lite med bollkastning, men vi har haft spöregn här så det har inte vart så kul att gå ut. Men idag var det wp träning som vanligt och hade med mig båda två idag.

Kate gick as bra, vi hade pallar vid sidan om mattan för att hindra henne att dra sidleds, det protosterade hon mot genom att sitta ner på rumpan och bara gnälla, men sen drog hon och det blev mycket rakare.

Alfons drog ett drag sen blev han för stressad, han har sååå mycket energi men kan inte hantera den vid vagnen, han bara flåsar och skriiiker så jag bara tog av han från banan och satt han i bilen. Kommer träna honom ensam och börja om med klicker och mjukosttub för att få ner stressnivån. Det är inge bra när han stressar upp sig så mycket.

Annars en vädligt trevlig söndag, lite nytt folk också.
Christopher tod massa fina bilder, är så glad för denna på mig och Kate!


















Postat av: linda & azi

de blev jätte fin på dej å kate!

2011-02-06 @ 20:20:10
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Vilka fina bilder på dig och Kate! :)

2011-02-07 @ 12:43:15
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Lina o James

ja de första 2 bilderna var jättebra på dig och Kate tillsammans. :)

2011-02-07 @ 18:15:49
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback