Jobbat, och en drag weight runda

Idag var det tungt att stiga upp, kl 6 ringde klockan.. Hua.. Sovit ut i helgen till ca 11 så kl 6 kändes ju som värsta självmordet.. Men med en kaffe så var jag ganska snabbt mig själv.
Syrran var hemma idag så kunde lämna Alfons hemma med henne hela dagen.
Ikväll gick vi en timmes promenad och Alfons fick ett rätt hårt pass idag med ca 36 kg. Men sen är det kallare och det är en himla skillnad att dra då.. Kommer sakna alla snötäckta vägar, perfekt för drag weight. Man är inte låst till speciella motionsspår utan kan röra sig precis var man vill..
Hemma sen blev det stretching och gubben njöt för fulla muggar..

Skulle klippa Alfons klor idag men tvekade.. Tävlingen är om två veckor och den är innomhus på matta, kanske har hunden nytta av sina klor om de är lite längre, eller finns det stor risk att de bryter dem?
Någon mer erfarenhet, Madde om du läser? Hur brukar du göra med JumJum?

Efter stor städning här hemma är jag rätt nöjd och ska titta lite på OS sen blir det nog sängen, ska joina Alfons som redan lagt sig för länge sedan, han tog kväll redan kl 8 han!


Postat av: Linda & Azi

Synd att jag inte kan komma till Kickoffen! :/ Det med klor vet jag faktiskt inte, men för Azi är inga problem då jag måste klippa hennes klor 2 ggr per vecka för hon växer de SÅÅÅ SNABBT. Sjukt :)

2010-02-22 @ 22:11:30
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Madde

hihi är det såhär man ska locka läsare.. =) Skojjade bara.. Jag håller alltid hans klor korta.. Så gott som iaf, det är bara slav från min sida ifall dom är långa.. Men det jag har fått erfara är att hunden inte går på klorna.. Sen OM den skulle ta hjälp med klorna tror jag bara att långa klor har större chans att gå av.. Sen är det bara opraktiskt med "långa" klor i vardagen.. Ha det bra, kram

2010-02-23 @ 00:26:09
URL: http://johlinz.blogg.se/
Postat av: Carola & Lilo

Jag har beställt selen av Kim som är Kassör och Tränare på SWB Sthlm, http://maxomea.webs.com.

Det kändes lättast så då hon även kunde mäta på plats. Sen får framtiden avgöra om vi beställer en lika snygg som din med namn..

2010-02-23 @ 08:44:42
URL: http://www.lilotuff.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback