Dw intervall och matte tränat

Igår har både jag och Alfons tränat hårt. Började med att cykla upp till dammen där Alfons brukar bada, för att dra runt den, cyklingen blev perfekt uppvärmning. De hade precis sladdat gången runt och det var mycket sand, tungdraget.

1 varv = 300 m

Så här såg det ut
1 varv, 15 kg
1 varv 30 kg
1 varv 15 kg
2 varv 30 kg
1 varv utan något alls
1 varv 30 kg
1 varv 15 kg

Sen gick vi på en nervarvningspromenad och sen stretchade jag igenom Alfons i vanlig ordning. Sen stod jag på crosstrainern i 30 minuter + 50 situps. Nu ska matte också komma i form :D


Idag har vi jätte fint väder, jag och syrran ska ut och powerwalka en timme och Alfons får ha sin väska med 8 kg. Sen blir de jobbet för mig till 9 ikväll..

Dammen, ni kan se vägen som går runt







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback