Halmstad - Motala

Tiidig tisdag morgon 02.30 åkte jag och David från Halmstad. David kör transport och han skulle upp förbi motala och lämna några pall för sedan hem igen. Han skulle vara där kl 7 så vi fick åka tidigt hemmifrån. Haha och jag är så snäll och följer med som sällskap.

Tog bilder som verkligen visar vad 40 mil kan göra i väderskillnad..

Linda och Lotta!! Ja visst marken är kal från snö men det blåser som faaan här, hela ansiktet är bortdomnat när man kommer in från promenaderna.. Hehe..

Motala



Halmstad



Igår och idag blire lugnt för hundarna, imorgon ska vi ut och träna på samma ställe som förra gången..
Sen blir det en rolig helg! På lördag åker vi ner till lund några st för samträning, prova mattan som de ska tävla på på Kick offen! Sen på söndag är det medlemsmöte och årsmöte för klubben.

Postat av: emelie

jag hade valt blåst framför snö alla dagar just nu! ;)

2011-02-16 @ 11:35:29
URL: http://www.prickig.se
Postat av: linda & azi

oj shit så stort skillnad! å detta är i samma land, liksom haha. fick ett mms av en kompis som bor i skåne. helt grönt där, förstår inte riktigt än ;D



joo här blåser lite, men inte så hårt och inte så kallt i luften som ni har tror jag.

2011-02-16 @ 16:10:02
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Madde

heej.. =)

Kul att du kommit igång med bloggen igen.. =D Nellie har tränat till och från hela tiden.. Men aldrig fullt ut men nu ska jag tävla henne tänkte jag så nu är träningen igång för fullt.. =) Ska ta med kameran nästa gång.. =D

2011-02-17 @ 00:08:56
URL: http://johlinz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback