Hundträff

Idag var vi på hundträff hos Lena. Var inter tänkt jag skulle följt med men nu när jag var i Halmstad så åkte med såklart med upp, och det var väl bra för de är alltid lika trevligt :D

Vi blev ett gäng, vet inte hur många vi kan ha vart. En 15-20 pers kanske? och en hel del hundar, tog mycket kort med Paula och Natalys kamera, tittade på när de hade kurs.. Alfons fick öva passivitet idag och var så duktig. Snacka om att det har hänt mycket de senaste 6 månaderna, han låg med mig på en filt och bara tog det lugnt när alla andra tränade inkallning och annat!

Bilder från träffen kommer sen, när de andra har lagt ut dom på forumet :)

Vi var där vid 12 och åkte hem runt halv 6. När vi kom hem vid ca halv 8 gick jag och Becka ner med Chewie och Alfons till Nissan när de fick bada. Kastade kamptrasa uppstörms så Alfons fick jobba i simmet!


Postat av: Cissi

whoa, första bilden är otroligt frän. :)

2010-05-07 @ 08:37:13
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback