Snödroppar

Ikväll när jag var på jobbet visade en tant mig hennes rabatt, där var det snödroppar och någon annan gul bomma! Herregud va underbart, våren är inte så långt bort ändå..
Har vart ute en liten promenad med väskan idag på förmiddagen, Alfons höll sig bakom mig hela promenaden, verkade inte vara så pigg.. sen kräktes han idag också..
Men nu när jag kom hem vid halv tio nu på kvällen efter jobbet så var han jätte pigg och glad.. hmm, kanske ätit något dåligt ute eller nått..

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, åka och köra lite lydnad så min syster kan filma, börjar jobba två imorgon och är inte hemma försen vid nio på kvällen.. Så Alfons får vara hemma med Paoie under dagen när jag e borta..

Jaja, har inte så mycket mer att säga, ska nog hoppa i sängen nu, trött efter dagen.  




Postat av: Martina

Åhhh, vad härligt med krokus!!! Det dröjer nog ett bra tag till vi ser det i Stockholm :(. Alfons hade säkert fått i sig något skumt ute. Mycket konstiga saker kommer ju fram nu när snön smälter...

2010-03-17 @ 19:43:09
URL: http://www.luckybrownlion.dinstudio.se
Postat av: Paula

Tack för kommentaren i min blogg :)

Färskfodret såg så äckligt ut för det är kött, makaroner, ägg och blodpulver ;)

Kram

2010-03-18 @ 14:43:45
Postat av: Carolina

Fantastiskt! Äntligen! Det är väl bara två ord som kan beskriva känslan över att se vårtecken!

2010-03-20 @ 21:35:55
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/
Postat av: Åsa

HAHAHAHA.. mobil är så fan gammal =) haha men denna gång är tur =) och min sambo har sony eriksson k610i HIHI men tack allaifall =) för vår kamaera är på verkstad .. suck så hoppas jag den kommer snart heeem till oss så vi kan använda kamera igen =) sköt om dej vännen Hälsa alfon

2010-03-21 @ 14:00:33
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback