Lördag och söndag

Igår, lördag tog vi en längre promenad ca 1 timme.. Sen åkte vi till Halmstad. Hemma hos en polare på kvällen och sov där till idag. Det märks verkligen att Alfons börjar bli vuxen för ett år sedan hade han aldrig kunnat vara hemma hos någon annan och bara ligga i soffan och bara va en hel kväll. Då hade han sprungit runt och gnällt och inte fått ro, då tänkte man alltid åh va jag önskar jag hade en hund som man kunde ha med överallt.
Och idag har jag det :)
Alfons var in heaven med 4 grabbar man kunde sitta i knät och pussas med, han var verkligen i centrum den lilla grisen och han njöt :)

Idag åkte vi till träningsplatsen för städdag. Vi blev några stycken och Jessica med Zacki dök också upp, roligt med nytt folk :) Tyvär var inte vädret med oss och det regnade :(

Jag, Tobbe och Becka sågs där en timme tidigare och gick en dw promenad i skogen. Tycker Alfons kommer ner så bra och jobbar, ser bara bättre och bättre ut! Efter den rundan fick han leka med sp på träningsplatsen medans vi andra städade ur conteinern. Grillade korv, drack läsk och hade ett litet medlemsmöte.

Nu ska jag nog ner till Nissan och kasta lite boll i vattnet så han får simma uppströms :)


Postat av: Silje

Vad roligt att Alfons kan ta det lugnt när han är hos andra. Längtar verkligen till Clifford kan det ;)

2010-05-10 @ 11:26:01
URL: http://lifeofcs.blogg.se/
Postat av: Nataly & Herrman

Alfons är så duktig så =) Du kan få en likadan om du klickar på min kommer du till hemsidan.

2010-05-11 @ 17:58:58
URL: http://natalysdaily.blogg.se/
Postat av: Silje

Clifford blev 3 år i januari... Det kommer väl när man minst anar det ;)

2010-05-12 @ 08:28:27
URL: http://lifeofcs.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skillz har också haft skitsvårt med att slappna av hemma hos andra. men nu börjar han äntligen lugna sig och kan lägga sig och vila. i alla fall på de ställen där han vet att det inte händer så mycket.

2010-05-13 @ 19:39:11
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback