Vår sol!

 Idag (söndag) har det varit årets första vår dag, vi har haft mellan 5-7 grader och solen har värmt och snön smält.. Helt underbart, man blir så gladav att höra snön droppa av taken ner i barmarken.. Jag och min syster gav oss ut till Lillaryd, där farmor och farfar har bott i många år, men inte längre, nu bor de i en marklägenhet. Iallfall har jag och min syster en massa minnen från denna plats och vi gick promenaden runt där vi gick som små. Det var underbart, man kunde knäppa upp jackan och solen värmde, och partier på marken var fria från snö. Vi gick ca en 40 minuter och Alfons fick börja med 22 kg och jag var 8 kg kedjan den första biten. När han var uppvärmd satte jag på den och han hade 30 kg. Iallfall en underbar dag, nu ska det komma in snöoväder säger dem, usch va tråkigt! Vi som fick en smak på våren..









Mamma som fick vara hundvakt mellan 5 och 9 när jag jobbade, fick en väldigt lättpassad hund. Alfons hoppade upp och la sig i sängen kl halv 4 när vi kom hem från promenaden, sen låg han är till jag kom hem 9 på kvällen, hehe trött och nöjd den lilla grisen =)


Postat av: Lotta

Åhh vad mysigt med vår. Snacka om att vårkänslorna kom med de bilderna :D

2010-03-01 @ 20:09:54
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej Nicole!



Tack så mkt! Dom ligger väldigt olika till i utvecklingen men som du säger ska det bli spännande och se dom när dom är klara:-)



Va duktig Alfons är, han kämpar på med sin kedja.

2010-03-02 @ 11:10:14
Postat av: Silje

Shit vad härligt!!! Jag är lite avis, skitväder här (eller slaskigt). Vill ha vår nu känner jag :P



Den lille har anti skald halsband, för det låter hela tiden ;)

2010-03-02 @ 11:38:53
URL: http://lifeofcs.blogg.se/
Postat av: Paula

Vi har så fint väder idag igen, helt underbart är det! Det rinner av massa vatten från överallt och solen värmer oss :D Jag är sååå glad nu!

Det är så det ska vara att passa hund, hahahha !

Kram

2010-03-02 @ 12:44:14
URL: http://www.paulasblogg.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback