Tråkiga inlägg

Tycker de känns som de senaste inläggen vart tråkiga.. Idag har jag inte heller mycket att berätta.. Vi har vart ute på en timmes promenad och Alfons hade sin väska som vanligt.. Jobbat lite också. Annars ingenting. Vet inte vad vi ska hitta på imorgon, kanske ut och köra lite uppletande, var ett tag sedan, Alfons tycker ju det är så roligt =)


Postat av: Jessie

Ja fy vad jobbigt det är att vara valpsjuk. Jag har faktiskt varit inne lite på en annan ras, Holländaren. Men ja raskär som man är blir det säkerligen en Amstaff till =)

Vad har du för kennel du helst vill ha ifrån? Kommer det bli en tik eller hane?

Här blir det defenetivt en tik. Kennel däremot återstår att se. Vi får se vad nästa år har för intressanta parningar =P

2010-03-30 @ 18:28:33
URL: http://jessams.wordpress.com
Postat av: Daniel

är du hemma imorgon? tänkte komma och lämna pengar. och inget kvitto, för jag gör detta för jag vill, inte för att jag måste, och de vet du. hoppas du läser mina sms och att dom gör dig lite gladare. du kan svara till min mobil på frågan. du kan alltid radera detta inlägg om du inte vill ha de synligt :) Mvh Daniel

2010-03-30 @ 21:14:36
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com/
Postat av: linda & azi

haha känner samma sak!



men blogg kan ej vara på topp hela tiden, så man sjunker ner lite liksom som min blogg. men vi kommer igen sen när de blir riktigt mer vår och varmare och ja, mot sommaren - mkt att berätta och händer mycker mer då :D

2010-03-30 @ 22:11:16
URL: http://astirazalea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback