Tack!

Vill tacka alla som gratulerat mig och Alfons till helgens vinst, det värmer så otroligt mycket att veta att det finns så många som läser vår blogg och engagerar sig i vår träning! Det peppar att skriva vidare :)
Sitter just nu på jobbet och skriver i mobilen, igår var jag och Alfons ute på en 45 min dw promenad, helt snöfria grusvägar att gå på.. Då blir det lite tyngre motstånd. Nu är det hårdträning inför nästa tävling!
Sen har jag anmält oss till lydnadsettan i mitten av april, så då debuterar vi! Ska bli jätte roligt, för Alfons med, han älskar ju lydnaden! En wp hund som även är grym i lydnaden, det är kul att ha!

Innan jobbet idag var vi ute och kastade lite boll, min syster ska gå en promenad med Alfons nu snart, jobbar ju till 9 ikväll.. Ne nu ska jag återgå till jobbet, rasten är slut.

Postat av: Lotta

Jag förstår verkligen att det är kul med en sån allround hund! Han är en riktig guldklimp din pansargris! :D

2010-03-09 @ 21:26:04
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Klart! Man blir så stolt över Azis pappas barnbarn! xD



Och ni två är så duktiga, både!

2010-03-11 @ 21:14:59
URL: http://astirazalea.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback