Träff med Stephanie och Melker

Idag träffade jag Stephanie som har en hund från kennel Tibridge. Hon skulle testa Alfons gamla sele, och den passade bra på Melker, han har lite att växa i, men inte så den blir för stor. Tycker han var snygg i turkos :) Så framöver ska vi träffas för en dw promenad och lite lydnad, det ser jag fram emot =)
Bilderna blev väl si sädär, det började skymma och dessutom snöade det, men Denise, något iallafall på sötnosen =)


Postat av: Denise Magnusson

Han ser jätte fin ut :)

Kul att ni ska träffas fler gånger. Övertala gärna Stephanie att hon är som gjord för att tävla lydnad med Melker! Det är hon verkligen.

2010-02-19 @ 18:15:45
URL: http://tibridge.se
Postat av: Stephanie & Melker

Ser fram emot att träffas och träna lite... så snart som möjligt...är sugen på mer aktivering och det är så mycket roligare och enklare om man är två =)

Vad gäller lydnad så kanske jag ska börja träna lite mer aktivt...?! :) Och gudarna ska veta att jag har en maffig uppförsbacke framför mig...

2010-02-19 @ 21:40:09
Postat av: Lotta & Tarox

Vilken snygging! :D

2010-02-19 @ 22:19:48
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Paula

Åååååh Arne!!! :D min favvo när dom var valpar!!

2010-02-19 @ 22:32:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback