Nu har de läkt

Nu är Alfons trampdynor helt läkta. Han har ju fått ta det ganska lugt ca 2 veckor nu, så nu kan han komma igång igen. I måndags , altså igår var han med mig och Nadja när vi red ut men vi tog det vädligt lugnt så det blev inte mycket spring för honom.

Idag var jag ute och red igen, men han fick stanna hemma då vi skulle ut tre st, fick prova rida en annan häst, ett litet sto och hon var underbar! Mer min typ av häst, lite känsligare, lite smidigare och lite hetare :D Så ska ut imorgon på henne själv och blir nog att jag byter till henne istället. Ska prova rida ut henne imorgon med Alfons, hoppas hon bryr sig lika lite som Vinur!

Idag gick jag och syster ner till sjön och Alfons fick bada i ca en halvtimme, det gillade han, han har så mycket energi nu!

Euron till vänster som jag ska rida imorgon, Vinur till höger =)



Söta tjejen som lider av jobbig eksem under sommaren =(


Postat av: Becca & Olga

Så skönt att det läkt.

Jobbigt för hästarna med eksem i sommarvärmen, kli kli... Skönt att det finns täcke till det!

2010-06-02 @ 19:25:48
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad skönt att dynorna är bra igen :) Och vad fin hästen var!

2010-06-04 @ 01:33:08
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback