Wp träning

Idag åkte vi till halmstad för wp träning.
Det var jag, Becca och Christoffer som tränade. Vi kämpade som galningar med att skotta bort runt en halvmeter snö från banan, och dra ut vagnen från containern ut till banan. Ett riktigt fys pass för oss 2 benta!
Vi lyckades få det rätt ok och kunde rulla ut mattan.
Efter uppvärmningspromenad så drog vi, super nöjd med Alfons drag, med tom vagn springer han och sen fick han dra med Becca & Chewie på vagnen, och Christoffer och Bobby och jobbade klarade det kanon, känns som tävlingen kommer gå jätte bra!

Sen började det snöa, så in i he*vete! På vägen hem var vi stående i 40 minuter bilkö pga av lastbilar som inte kom upp i backen vid simlångsdalen, sen var det yttligare trafikolyckor på vägen så det tog sin tid att komma hem.

Hemma fick Alfons god tonfisk och torrfoder sen hoppade han raka vägen upp i sängen och har sovit sen dess, trött efter lång bilkörning idag och träning.

Nu ska jag ta mig ett bad, sen blir det några glas vin och godis ikväll framför tvn =)


Postat av: Suzzie

Vill också träna WP!!!



Grym och grym, har "bara" en Nikon D40 =)

2010-02-20 @ 07:22:25
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Lyqzen är röntgad men grejen är den att han hatar WP men DW kan han gå med på.



Min kamera köpte jag för 2000:- men priset varierar väldigt, objektivet köpte vi för ca 1500:-

2010-02-20 @ 16:46:23
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Lotta & Tarox

Sv. Haha jaa, jag tog ju bara på honom den för att låta honom känna på selen. Tror knappt han kände av de där 2,5 kilona. Så helt plötlsigt ställde han sig och lyfte på benet :P haha!



I vanliga fall har jag varit stenhård på att han bara ska jobba, men nu fick det bli ett undantag ;D haha..

2010-02-20 @ 17:18:18
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Carola & Lilo

För oss blev dw-träningen inställd pga snöovädret. Jag har beställt en egen sele nu!

2010-02-20 @ 21:26:27
URL: http://www.lilotuff.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback